نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد
سرخط خبرها

ناخشنودی سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان از ناهماهنگی با کادرفنی در برنامه‌ریزی دیدارهای دوستانه

  • کد خبر: ۹۹۸۴۷
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
ناخشنودی سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان از ناهماهنگی با کادرفنی در برنامه‌ریزی دیدارهای دوستانه
فروزان سلیمانی گفت: زمان مناسبی برای حضور تیم روسیه در ایران نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با شروع اولین روز از اسفند ۱۴۰۰ تیم‌ملی فوتسال بانوان روسیه برای برگزاری اردو و دیدار دوستانه با ملی‌پوشان ایرانی وارد تهران شد. کاروان روسیه بعد از انجام آزمایش کرونا راهی هتل المپیک تهران شد.
اولین دیدار دوستانه ملی‌پوشان ایران با روسیه امروز ۲ اسفند از ساعت۱۷ در سالن فوتسال کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

دومین مسابقه دوستانه هم چهارشنبه از ساعت۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد. این بازی‌ها برای تیم‌ملی روسیه مهم است و می‌خواهند با قهرمان آسیا خودشان را محک بزنند. اما ظاهرا تیم‌ملی ایران چندان از این اتفاق خوش‌حال نیست و علاقه‌ای به برگزاری دیدار‌های دوستانه ندارد، دلیل آن هم حضور در حساس‌ترین نقطه لیگ‌برتر ایران است.

اردوی تیم فوتسال بانوان کشور از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده است و برخلاف دعوت از هجده بازیکن، ابتلای چهار بازیکن باتجربه یعنی فرشته کریمی، فرشته خسروی، سحر زمانی و اعظم آخوندی به ویروس کرونا، باعث تغییر در برنامه کادرفنی شد. همچنین سارا شیربیگی، دیگر ملی‌پوش بانوان کشور، هم به‌دلیل آسیب‌دیدگی در اردوی تیم‌ملی حضور ندارد. به همین دلیل فروزان سلیمانی، سرمربی تیم‌ملی، تصمیم به تغییرات در فهرستش گرفت و به‌جای اعظم آخوندی، زینب کرمی را به‌عنوان دروازه‌بان به اردوی ملی دعوت کرد. همچنین فاطمه تراهی، مهتاب بنایی و مهسا کمالی هم به اردو دعوت شدند.

در حساس‌ترین نقطه لیگ قرار داریم

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران، در لیگ‌برتر نیز هدایت ملی‌حفاری اهواز را برعهده دارد که مسابقاتش از دو هفته دیگر شروع می‌شود. همین موضوع باعث شده است او نیز مخالف اردو و بازی دوستانه باشد. سلیمانی دراین‌باره به سایت فدراسیون فوتبال گفت: اکنون اوج رقابت‌های لیگ فوتسال است و تیم‌ها برای صدرنشینی و کسب بهترین عنوان تلاش می‌کنند و طبیعتا برای بازیکنان برنامه‌ریزی دقیقی دارند. در این میان انجام دو دیدار دوستانه برابر روسیه باعث شد برخی باشگاه‌ها بازیکن در اختیار تیم قرار ندهند. اکنون اوج مسابقات لیگ است و حساسیت زیاد است و همه نگران سلامتی بازیکنان هستند. امیدوارم مشکلی برای بازیکنان پیش نیاید و به تیم‌های خودشان بروند.

سلیمانی: زمان مناسبی برای حضور روسیه نبود

سلیمانی ادامه داد: باتوجه‌به برگزاری رقابت‌های لیگ و فشردگی بازی‌ها، فکر می‌کنم زمان مناسبی برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل روسیه نبود، زیرا امکان دارد هر اتفاقی در این دو دیدار رخ دهد. از لحاظ فنی بار‌ها اعلام کرده‌ام که زمان مناسبی برای حضور تیم روسیه در ایران نیست. کاش طوری برنامه‌ریزی می‌شد که زمانی که تیم‌ملی فوتسال بانوان روسیه می‌آید، بتوانیم نهایت بهره را از انجام دیدار‌های دوستانه ببریم. امیدوارم ترتیبی داده شود که اگر در آینده ورود روسیه درخواست کادرفنی باشد، زمان حضورشان را باتوجه‌به نیاز تیم ایران اعلام کنیم.

فرصت نمایش برای جوان‌تر‌ها

سرمربی تیم‌ملی فوتسال درباره آمادگی بازیکنان گفت: اکنون زمان پوست‌اندازی تیم رسیده است و باید به جوان‌گرایی روی آوریم. در بازی‌های تدارکاتی و دوستانه به‌هیچ‌عنوان نتیجه برایمان اهمیت ندارد و فقط هدفمان کسب تجربه بازیکنان جوان است. فهرستی سی‌نفره داریم تا بازیکنان را مرتب به اردو دعوت و درواقع استعدادیابی کنیم تا برترین‌ها به اردوی تیم‌ملی دعوت شوند. با برگزاری اردو‌های مداوم، به بهترین شرایط ممکن بازمی‌گردیم و برای مسابقات مهم پیش‌رو آماده می‌شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->